پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر

پیشرو شبکه پایا، ارائه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر وخرید محصولات فلوک نتورکز-ای پی سی -سیسکو و...

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر

پیشرو شبکه پایا، ارائه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر وخرید محصولات فلوک نتورکز-ای پی سی -سیسکو و...

Fluke Networks IntelliTone Probe

Fluke Networks MT-8200-63A IntelliTone Pro 200 Probe

روش کار این دستگاه به اینصورت است که کاوشگر Fluke Networks IntelliTone Pro سیگنال‌های دیجیتال IntelliTone را تشخیص می‌دهد، نویز و سیگنال‌های نادرست را رد می‌کند، تا کابل‌گذاری داده‌ها را در شبکه‌های فعال بیابد و ردیابی کند. سیگنال‌های آنالوگ 500 تا 1200 هرتز را شناسایی می‌کند تا جفت‌های سیم مجزا را جدا کند و کابل‌های صوتی، صوتی و تصویری را در شبکه‌های غیرفعال ردیابی کند. این کاوشگر سیگنال‌ها را در قفسه‌های کابل، در پچ‌پنل‌ها و حتی پشت دیوارها تشخیص می‌دهد و سیگنال‌های شناسایی‌شده را به صورت شنیداری و با هشت LED شناسایی می‌کند که با افزایش قدرت سیگنال برای جداسازی سریع یک کابل منفرد در یک بسته، متوالی روشن می‌شوند. یک LED همگام سازی قدرت باتری را هنگام روشن شدن نشان می دهد و دریافت سیگنال های IntelliTone را تأیید می کند. یک تابع Cablemap به آن اجازه می دهد تا با آزمایش تداوم و یافتن مدارهای کوتاه، مدارهای باز و خطاهای سیم کشی جفت متقاطع در هر چهار جفت کابل کشی جفت تابیده UTP و STP، کانکتورهای RJ11 و RJ45 را تأیید کند. جک های RJ11 و RJ45 به درگاهی در پایین پروب متصل می شوند. پروب پس از یک ساعت عدم فعالیت به طور خودکار خاموش می شود. پروب های تن توسط تکنسین های شبکه برای عیب یابی و نگهداری سیم و کابل در شبکه های رسانه مسی استفاده می شود.


روش کار  intellitone pro 200 probe:

  • تشخیص سیگنال های دیجیتال IntelliTone در شبکه های فعال و سیگنال های آنالوگ 500 تا 1200 هرتز در شبکه های غیر فعال برای مکان یابی، ردیابی و جداسازی کابل های مسی

  • شناسایی سیگنال های شناسایی شده را به صورت شنیداری و با 8 ال ای دی، با افزایش قدرت سیگنال به طور متوالی روشن می شوند تا به سرعت از یک کابل در یک بسته جدا شود.

  • نمایش LED Sync قدرت باتری را در هنگام روشن شدن و همچنین تایید دریافت سیگنال ها IntelliTone 
  • با عملکرد نقشه کابل برای تأیید اعتبار کانکتورهای RJ11 و RJ45 با آزمایش تداوم و یافتن خطاهای سیم‌کشی در هر 4 جفت کابل‌کشی جفت تابیده UTP و STP موجود است.
  • پس از 1 ساعت عدم فعالیت به طور خودکار خاموش می شود.


سفارش دستگاه fluke networks intellitone pro 200 probe از سایت شرکت تجهیزات شبکه پیشرو شبکه پایا


ارائه خدمات پشتیبانی شبکه و دیتاسنتر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد