پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر

پیشرو شبکه پایا، ارائه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر وخرید محصولات فلوک نتورکز-ای پی سی -سیسکو و...

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر

پیشرو شبکه پایا، ارائه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر وخرید محصولات فلوک نتورکز-ای پی سی -سیسکو و...

لیست شرکت های وارد کننده تجهیزات شبکه-فروش تجهیزات شبکه در تهران

شرکت تجهیزات شبکه معتبر در تهران

شبکه چیست؟ تجهیزات شبکه به چه معناست و شامل چه مواردی میشود؟ برای راه اندازی یک شبکه به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟بهترین برندهای تجهیزات شبکه را چطور بشناسیم و از کجا تهیه کنیم؟شرکت تجهیزات شبکه معتبر را چگونه پیدا کرده و بشناسیم؟

اگر شما هم در گوگل به دنبال سوالاتی از قبیل سوالاتی که در بالا ذکر شد میگردید یا قصد راه اندازی شبکه ای را دارید، پس در این مقاله با ما همراه باشید:

به طور کلی به تمامی ابزار و لوازمی که برای راه اندازی،نگهداری و یا تعمیرات شبکه مورد استفاده قرار میگیرد را تجهیزات شبکه میگویند، این تجهیزات به منظور ترکیب، تقسیم بندی، تعویض،گسترش هر شبکه بصورت فیزیکی و یا حتی هدایت وانتقال بسته های حاوی اطلاعات در شبکه های مخابراتی مورد استفاده قرار میگیرند.

شبکه چیست؟

مجموعه کامپیوترها،سخت افزار ونرم افزارهایی که جهت ارتباط کاربران و فرستادن بسته های اطلاعاتی به یکدیگر متصل میشوند،شبکه(network) می گویند.هر کدام از تجهیزات مورد استفاده در شبکه  وظیفه خاصی برعهده دارند،که مجموعه وظایف هریک از آنها میتواند کارهای بزرگی را انجام دهند،از جمله شرکتهای معروف تولید کننده این قطعات و تجهیزات  یا به عبارتی دیگر شرکتهای تجهیزات شبکه معتبر عبارتند از سیسکو،اچ پی،جونیپر و میکروتیک.


تجهیزات شبکه چیست؟

امروزه شبکه های کامپیوتری در سازمان ها و نهادهای بزرگ و کوچک به قدری توسعه یافته اند و به حدی با فعالیت های روزمره ی تعداد زیادی از کاربران عجین شده اند که دیگر تصور سازمانی بدون شبکه و تجهیزات کامپیوتری مناسب، تصوری محال است.

از همین رو شبکه ها، سرویس ها و تجهیزاتی که از طریق آنها به کاربران خدمات ارائه می شود به موضوع مهمی بدل شده است. سازمان های جدید در پی بنا نهادن شبکه هایی با کارایی مناسب و بستر قوی و سازمان های قدیمی تر به دنبال ارتقاء یا بهینه سازی شبکه و تجهیزات موجود خود هستند. در ادامه به معرفی تجهیزات شبکه و کاربرد آنها می پردازیم:


 

مزایای استفاده از شبکه

  • اشتراک گذاری منابع و تبادل اطلاعات موردنیاز از هر محدوده جغرافیایی در سربع ترین زمان ممکن
  • تبادل اطلاعات بصورت امن و دقیق انجام میگیرد.
  • صرفه جویی از بسیاری از هزینه ها مانند هزینه های مالی و زمانی
  • انعطاف پذیری و در دسترس بودن داده ها

 

چه تجهیزاتی در شبکه استفاده می شود؟

اطلاعات تجهیزات شبکه  برای ترکیب، تقسیم، سوئیچ، تقویت یا هدایت بسته های اطلاعات در طول یک شبکه کامپیوتری یا مخابراتی استفاده می شود. این بخش محصول شامل هاب ها، سوئیچ ها، روترها، پل ها، دروازه ها، مالتی پلکسرها، فرستنده گیرنده و فایروال ها می باشد.

 

تجهیزات شبکه و سرور چیست؟

سرور یک نرم افزار یا دستگاه سخت افزاری است که درخواست های ارائه شده از طریق شبکه را می پذیرد و به آنها پاسخ می دهد. دستگاهی که درخواست می کند و پاسخی از سرور دریافت می کند کلاینت نامیده می شود

جای تعجب نیست که سرورها احتمالاً محبوب ترین موردی هستند که یک رک سرور در آن قرار می گیرد. اینها می توانند سرورهای رک سنتی که شبیه رایانه های شخصی معمولی هستند، سرورهای تیغه ای نازک و کارآمد یا هر نوع دیگری باشند. سرورها در اکثر شبکه‌ها ضروری هستند زیرا برنامه‌های مختلف را اجرا می‌کنند، داده‌ها را ذخیره می‌کنند و عملکردهای حیاتی را برای یک سازمان انجام می‌دهند.

فروش تجهیزات شبکه در تهران

https://pishroshabakeh.com/





نمایندگی انحصاری باتری لانگ در ایران

فروش باتری یو پی اس در تهران پیشرو شبکه پایا

LONG 

کمپانی KUNG LONG  به عنوان یکی از معتبر ترین و پیشرفته ترین تولید کننده های انواع باتری در دنیا شناخته میشود . این کمپانی در تایوان و همچنین ویتنام بوده و   استاندارهای ISO14001  ، ISO9001  ، ISO17025  ، ISO45001  و TL9000  می باشد . این کمپانی با استفاده از جدیدترین تکنولوژهای دنیا انواع باطری برای مصارف مخابراتی ، دیتاسنتر و انواع یوپی اس تولید نموده و با نام تجاری LONG  روانه بازار کرده است . شرکت پیشرو شبکه پایا به عنوان یک نمایندگی فروش باتری یو پی اس لانگ در ایران می باشد .

باتری لانگ ویتنام امروزه یکی از برندهای معتبری است  که برای خرید آن توصیه میشود حتما به مراکز معتبر مراجعه گردد چرا که که متاسفانه اغلب مشتریان به دلیل عدم شناخت کافی از مراکز فروش تجهیزات شبکه معتبر؛ برای خرید باطری های لانگ به مراکز نامعتبر مراجعه مینمایند، به همین علت  باخرید باتری های فیک و و طول عمر کم باعث ناگزیر هزینه های دیگر برای خرید باتری پرداخت مینمایند، شرکت تجهیزات شبکه پیشرو شبکه پابا(اولین نماینده فروش باتری یو پی اس لانگ) با ارائه ضمانت نامه کتبی با کیفیت ترین تجهیزات را به مشتریان خود ارائه میدهد.


موارد استفاده باتری های 12 ولت شارژی در یو پی اس های 

باتری یو پی اس فاراتل

باتری یو پی اس فاران

باتری یو پی اس هژیر صنعت

باتری یو پی اس GE

باتری یو پی اس تکام

باتری یو پی اس آلجا

باتری یو پی اس سیماران

باتری یو پی اس مکلسان


باتری های 12 ولت مورد استفاده در یو پی اس 

باتری یو پی اس 12 ولت 7 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 7/2 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 7/5 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 9 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 12 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 18 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 24 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 26 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 28 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 33 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 38 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 42 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 45 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 65 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 80 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 100 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 120 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 150 آمپر ساعت

باتری یو پی اس 12 ولت 200 آمپر ساعت

کشور تولید کننده باتری های یو پی اس 

باتری یو پی اس ایرانی

باتری یو پی اس چینی

باتری یو پی اس کره ای

باتری یو پی اس تایوانی

باتری یو پی اس تایلندی

که معمولا با توجه به کیفیت مناسب بعضی از کارخانه های چینی و قیمت مناسب، بیشترین باتری های عرضه شده در بازار ایران تولید کارخانجات معتبر چین میباشد.


فروش باتری یو پی اس در تهران پیشرو شبکه پایا

نمایندگی فروش باتری یو پی اس لانگ-فروش باتری یو پی اس در تهران

فروش باتری یو پی اس در تهران

منبع تغذیه اضطراری (باتری UPS) که به عنوان پشتیبان باتری نیز شناخته می‌شود، زمانی که منبع برق معمولی شما از کار بیفتد یا ولتاژ به سطح غیر قابل قبولی کاهش یابد، برق پشتیبان را فراهم می‌کند. UPS امکان خاموش کردن ایمن و منظم دستگاه کامپیوتر و تجهیزات متصل به آن را فراهم می‌کند. اندازه و طراحی یک باطری یو پی اس تعیین کننده مدت زمان تأمین برق است. در ادامه این مطلب از شرکت تجهیزات شیکه در مورد انواع باتری یو پی اس، کاربردها و نحوه خرید و قیمت آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

نحوه عملکرد باتری یو پی اس

ماژول‌های UPS با تبدیل دوگانه، برق بدون وقفه را برای بارهای بحرانی فراهم می‌کنند. آنها این کار را با فیلتر کردن و تبدیل برق ورودی به برق DC و سپس تبدیل برق DC به یک خروجی AC کامل از اینورتر انجام می دهند.

یو پی اس همچنین توسط یک منبع DC پشتیبانی می شود که ممکن است شامل باتری ها ( یا فلایویل) باشد. از طریق این فرآیند، یک یو پی اس تبدیل آنلاین دوگانه واقعی از بار بحرانی در برابر هر گونه ناهنجاری گذرا یا ولتاژ از جمله نوسانات، افت، متورم شدن و افت خط محافظت می کند.


نظارت بر باتری یو پی اس

هنگام ارزیابی نیاز به نظارت بر باتری، ابتدا باید در نظر بگیرید که آیا کسب و کار شما ممکن است خطر خرابی ناشی از باتری را به خطر بیندازد. اگر نه، پس نظارت ضروری است. ترکیب نظارت بر باتری با تعمیر و نگهداری پیشگیرانه منظم، یک لایه حفاظتی مورد نیاز برای سیستم باتری UPS اضافه می کند. با فناوری مانیتورینگ موبایل یا تعبیه شده، تکنسین ها قادر به اندازه گیری امپدانس AC و مقاومت DC هستند.

مانیتورهای باتری به جای منتظر ماندن برای وقوع یک خرابی اجتناب ناپذیر، یا تعویض زودهنگام باتری ها برای جلوگیری از مشکلات، به اطلاعات لحظه ای در مورد پارامترهای حیاتی باتری دسترسی دارند. شما وضعیت واقعی سلامت باتری را درک خواهید کرد و می توانید با اطمینان بیشتر به استفاده طولانی تر از باتری های خود ادامه دهید.

بهترین روش ها مستلزم اجرای یک سیستم نظارتی است که به سلامت هر باتری در یک رشته متصل می شود و آن را ردیابی می کند. موثرترین سیستم های نظارت باتری به طور مداوم تمام پارامترهای باتری را با استفاده از جریان آزمایش DC برای اطمینان از دقت اندازه گیری و تکرارپذیری ردیابی می کنند.

با پشتیبانی از یک فرآیند کاملاً تعریف شده برای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و جایگزینی، باتری‌های مانیتورینگ می‌توانند عمر باتری را بهینه کنند و به طور قابل توجهی خطر افت بار به دلیل خرابی باتری را کاهش دهند.


خرید باتری یو پی اس لانگ

قیمت باتری یو پی اس که به عنوان باتری ساکن نیز شناخته می‌شود، با توجه به مشخصات فنی، کیفیت، طول عمر، نوع یو پی اس (آفلاین، آنلاین و برخط) و بسیاری موارد دیگر متفاوت است. همچنین قیمت این دستگاه با توجه به ضخامت باتری که به عنوان قلب آن شناخته می‌شود، تغییر می‌کند. یو پی اس های بزرگتر که دارای توان و کیفیت بالاتری هستند، به طبع گران‌تر هستند.

به طور کلی قیمت باتری UPS به دلیل این که از سرب ساخته شده است، با توجه به قیمت جهانی سرب بالا و پایین رفته و برای دریافت قیمت باید مدام استعلام قیمت بگیرید. قیمت نصب یو پی اس UPS نیز به طور توافقی بین خریدار و کارشناسان متخصص شرکت تجهیزات شبکه پیشرو شبکه در زمینه نصب، راه اندازی و نگهداری تعیین می‌شود.


باتری یو پی اس ایرانی و نمایندگی باتری لانگ

شرکت پیشرو شبکه پایا که تنها نمایندگی انحصاری باتری لانگ در ایران می باشد،با ارائه بهترین باتری های لانگ یعنی باتری لانگ ویتنام توانسته رضایت مشتریان خود قدیمی و جدیئ را سالیان سال به خود جلب نماید.

در صورتی که قصد خریدو سفارش هر نوع محصول و تجهیزات شبکه را دارید با ما در ارتباط باشید:https://pishroshabakeh.com/



راهنمای خربد باتری لانگ یو پی اس(LONG)

باتری یو پی اس چیست؟
در تعریف یو پی اس باید گفت که یو پی اس ها سیستم هایی می باشند که در انواع صنایع به منظور تامین برق بدون وقفه مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه در مواقع قطعی یا نوسانات برق انرژی مورد نیاز برای ادامه روند کار را فراهم می کند. به طور کلی می‌ توان گفت یکی از مهم ترین وظایف یو پی اس ها تامین برق اضطراری می باشد و اغلب بر اساس فازها و ظرفیت های مختلف خود، به انواع متفاوتی دسته بندی می شوند.

به طور کلی می توان انواع ups را به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی کرد. یکی از مهم ترین قطعات سیستم ups ، باتری یو پی اس می باشد که کاربران در هنگامی که باتری های دستگاه کارایی خود را از دست می دهند، می توانند یک باتری جدید را خریداری نمایند. نکات مهمی در هنگام خرید باتری ups وجود دارد که افراد حتما باید این نکات را در هنگام خرید مد نظر قرار دهند. در ادامه این مبحث به بررسی نکات مهم در هنگام خرید باتری یو پی اس می پردازیم.

انواع باتری یو پی اس

باتری های دستگاه ups از مهم‌ ترین اجزای آن هستند و فعالیت این سیستم بدون باتری آن غیر ممکن می باشد. هنگامی که جریان برق برقرار باشد، باتری یو پی اس به ذخیره انرژی پرداخته و به محض قطع برق و یا ایجاد نوسانات در برق، این دستگاه با کمک باتری انرژی مورد نیاز را فراهم خواهد کرد. به طور کلی از لحاظ ساختاری می توان باتری یو پی اس را به سه نوع مدل باتری تقسیم‌ بندی می شوند که عبارتند از:

باتری یو پی اس سیلد لید اسید
باتری یو پی اس نیکل کادمیوم
باتری یو پی اس دیپ سایکل


بهترین باتری یو پی اس کدام است؟

APC Back-UPS BX600C-IN 600VA. APC Back-UPS BX600C-IN 600VA یکی از بهترین یو پی اس های موجود است. ...
ZEBRONICS Zeb-U725 600VA. ...
خط APC 900VA. ...
VERTIV Liebert ITON CX 600VA. ...
Artis PS-1000Eco 1000VA (1KVA) ...
نورانی LMU1202. ...
FSP Line-Interactive UPS 600VA. ...
دلتا یو پی اس VX-600 VA.

چرا باتری یو پی اس سریع تخلیه می شود؟

شارژ کم یا ولتاژ پایین می تواند باعث ایجاد کریستال های سولفات بر روی صفحات باتری شود. این کریستال ها در نهایت سخت می شوند و به مرور زمان ظرفیت موجود باتری را کاهش می دهند


باتری های دیپ سایکل

این باتری ها می‌ توانند بارها شارژ و دشارژ شوند، بدون این که کوچکترین آسیبی به باتری وارد کنند. در سیستم های خورشیدی یکی از مناسب ترین انواع باتری، باتری های دیپ سایکل می باشند که دارای طول عمر بالایی نیز هستند.

توجه داشته باشید که شما باید بر اساس توان دستگاه یو پی اس خود، باتری مناسب آن را از نمایندگی خرید یو پی اس لانگ و باتری یو پی اس تهیه فرمایید. برای دریافت مشاوره رایگان درباره نوع باتری، توان های موجود و قیمت باتری ها با کارشناسان فروش شرکت پیشرو شبکه پایا تماس حاصل فرمایید.

منبع: شرکت تجهیزات شبکه پیشرو شبکه پایا