پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر

پیشرو شبکه پایا، ارائه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر وخرید محصولات فلوک نتورکز-ای پی سی -سیسکو و...

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر

پیشرو شبکه پایا، ارائه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر وخرید محصولات فلوک نتورکز-ای پی سی -سیسکو و...

راهنمای خربد باتری لانگ یو پی اس(LONG)

باتری یو پی اس چیست؟
در تعریف یو پی اس باید گفت که یو پی اس ها سیستم هایی می باشند که در انواع صنایع به منظور تامین برق بدون وقفه مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه در مواقع قطعی یا نوسانات برق انرژی مورد نیاز برای ادامه روند کار را فراهم می کند. به طور کلی می‌ توان گفت یکی از مهم ترین وظایف یو پی اس ها تامین برق اضطراری می باشد و اغلب بر اساس فازها و ظرفیت های مختلف خود، به انواع متفاوتی دسته بندی می شوند.

به طور کلی می توان انواع ups را به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی کرد. یکی از مهم ترین قطعات سیستم ups ، باتری یو پی اس می باشد که کاربران در هنگامی که باتری های دستگاه کارایی خود را از دست می دهند، می توانند یک باتری جدید را خریداری نمایند. نکات مهمی در هنگام خرید باتری ups وجود دارد که افراد حتما باید این نکات را در هنگام خرید مد نظر قرار دهند. در ادامه این مبحث به بررسی نکات مهم در هنگام خرید باتری یو پی اس می پردازیم.

انواع باتری یو پی اس

باتری های دستگاه ups از مهم‌ ترین اجزای آن هستند و فعالیت این سیستم بدون باتری آن غیر ممکن می باشد. هنگامی که جریان برق برقرار باشد، باتری یو پی اس به ذخیره انرژی پرداخته و به محض قطع برق و یا ایجاد نوسانات در برق، این دستگاه با کمک باتری انرژی مورد نیاز را فراهم خواهد کرد. به طور کلی از لحاظ ساختاری می توان باتری یو پی اس را به سه نوع مدل باتری تقسیم‌ بندی می شوند که عبارتند از:

باتری یو پی اس سیلد لید اسید
باتری یو پی اس نیکل کادمیوم
باتری یو پی اس دیپ سایکل


بهترین باتری یو پی اس کدام است؟

APC Back-UPS BX600C-IN 600VA. APC Back-UPS BX600C-IN 600VA یکی از بهترین یو پی اس های موجود است. ...
ZEBRONICS Zeb-U725 600VA. ...
خط APC 900VA. ...
VERTIV Liebert ITON CX 600VA. ...
Artis PS-1000Eco 1000VA (1KVA) ...
نورانی LMU1202. ...
FSP Line-Interactive UPS 600VA. ...
دلتا یو پی اس VX-600 VA.

چرا باتری یو پی اس سریع تخلیه می شود؟

شارژ کم یا ولتاژ پایین می تواند باعث ایجاد کریستال های سولفات بر روی صفحات باتری شود. این کریستال ها در نهایت سخت می شوند و به مرور زمان ظرفیت موجود باتری را کاهش می دهند


باتری های دیپ سایکل

این باتری ها می‌ توانند بارها شارژ و دشارژ شوند، بدون این که کوچکترین آسیبی به باتری وارد کنند. در سیستم های خورشیدی یکی از مناسب ترین انواع باتری، باتری های دیپ سایکل می باشند که دارای طول عمر بالایی نیز هستند.

توجه داشته باشید که شما باید بر اساس توان دستگاه یو پی اس خود، باتری مناسب آن را از نمایندگی خرید یو پی اس لانگ و باتری یو پی اس تهیه فرمایید. برای دریافت مشاوره رایگان درباره نوع باتری، توان های موجود و قیمت باتری ها با کارشناسان فروش شرکت پیشرو شبکه پایا تماس حاصل فرمایید.

منبع: شرکت تجهیزات شبکه پیشرو شبکه پایا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد